نمایندگی Schmierer

 

برای بیش از 80 سال، Schmierer تولید، و اندازه گیری فشار و دما را با بالاترین توانایی فنی به دست می دهد. با ماشین آلات مدرن CNC و NC و همچنین با کیفیت بالا مونتاژ و تست امکانات ما تولید با توجه به استاندارد ISO 9001: 2015. مجموعه گسترده محصولات ما همچنین با راه حل های متمرکز بر مشتری افزوده شده است.

 

به طور طبیعی ما خدمات کالیبراسیون و همچنین پر کردن و تراز کردن مهر و موم دیافراگم و خدمات تعمیر مجاز برای سنج تمام مارک ها را ارائه می دهیم. ما دستگاه های اندازه گیری با تکنولوژی پیشرفته با کیفیت حسابرسی را به مشتریان در سراسر جهان ارائه می دهیم. مشتریان ما از شرکت های بین المللی در صنایع پتروشیمی و صنایع شیمیایی و همچنین صنایع غذایی و بسیاری از شاخه های صنعتی دیگر است.

 

 

امروزه 20 کارمند Schmierer GmbH در آلمان انواع طیف وسیعی از فشار و دما را با ماشین آلات مدرن، مونتاژ و آزمایش تجهیزات تولید می کنند.
 
 بخش بسیار مهمی از نمونه کارها ما راه حل های سفارشی است. در همین حال، ما در حال تهیه دنیای گیاهان تولیدی ما در آلمان هستیم و پشتیبانی محلی را برای تعمیر، کالیبراسیون و پالینگ ایستگاه مهر و موم در جنوب شرقی آسیا با Schmierer S.E.A جدید ایجاد می کنیم. 
 
 
ما افتخار می کنیم که بسیاری از مشتریان فعال در سطح بین المللی از صنایع شیمیایی و پتروشیمی، صنایع غذایی، شرکت های ساختمانی بزرگ و سایر شرکای تجاری در دنیای صنعتی عرضه کنند.
 
 
کیفیت همیشه نقش مهمی در تاریخ Schmierer GmbH ایفا کرده است. ما قادر به ساخت و تولید با ماشین آلات مدرن CNC و NC برای تبدیل، فرز و حفاری هستیم.
 
Schmierer GmbH تنها از مواد خام تأیید شده و گواهی شده استفاده می کند. واحد تولید و نصب مدرن در سطح بسیار بالایی، قابلیت اطمینان ابزار ما را تضمین می کند. Schmierer  گواهینامه ISO 9001: 2008 را داریم.

 برای تماس با کارشناسان این شرکت از طریق تلفن 03132655045 و شماره فکس 03132686698 اقدام فرمائید

 

·         Applications

·         Pressure gauges

·         Thermometers

   Gas-filled dial thermometers

    Bimetal thermometers

    Machinery thermometers

 

 


تامین قطعات صنعتی schmierer ,صنایع ,thermometers ,تولید ,صنعتی ,gmbh ,schmierer gmbh ,ماشین آلات ,اندازه گیری ,صنایع شیمیایی ,آلات مدرن منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فلاپو اخبار کامپیوتر و بازی های جدید معرفی برندهای مختلف شماره خاله نماهنگ کردی دانلود آهنگ جدید |آهنگ جدید|اچ تی موزیک وام های بانک مهر اقتصاد مقاومتی تولید محتوا